Pokud na vaše stránky zavítá nový návštěvník, je třeba, aby se mu vzhled webu líbil. Též doména stránek si získává důvěru uživatelů. A co když se nový uživatel pustí do čtení článků? Tehdy nastává ta rozhodující chvíle, jak na uživatele zapůsobí obsah vašich stránek.
Protože právě na základě kvalitního textu webu, a jeho přesvědčivého obsahu se nový návštěvník našich stránek nakonec rozhodne, zda se stane vaším pravidelným návštěvníkem, či zákazníkem. Nepromarněte proto tuto příležitost a dejte si na obsahu vašeho webu opravdu moc záležet.
Kvalitní text informuje a prodává
Obsah webových stránek je základ marketingu. To je nepochybně známé pravidlo internetového prodeje, a nejenom prodeje. Protože právě váš text přesvědčí čtenáře, že jste autoritou v daném oboru. Především návštěvníky a uživatele vašich webových stránek osloví:
ü odbornost
ü srozumitelnost
ü přehlednost
Uživatel webu se tak dozví vše z vašeho kvalitního textu. Je třeba, aby se dočetl například:
ü co nabízíte
ü získá odpovědi na své otázky
ü uzná, že vám může důvěřovat
Text, který má hlavu a patu
Text na webových stránkách se také pozitivně projeví na vašich ziscích.
ü V první řadě je na textu důležitá přehlednost.
Uživatelé totiž na webových stránkách nečtou, ale prohlížejí si je. Pokud text nebude přehledný, můžete psát třeba jako Shakespeare, ale vaše pojednání si stejně nikdo nepřečte a nikoho nezaujme.
ü Text odpovídá na otázky uživatelů.
Je třeba myslet na to, že noví návštěvníci si k vám nechodí počíst, ale potřebují znát konkrétní informace a argumenty.
ü Přesvědčivost a profesionalita je základem.
To znamená vhodně zvolené formulace, příklady a také grafický doprovod. Toto vše přesvědčí návštěvníka, že víte, o čem mluvíte, a že jste profesionál ve svém oboru, kterému může svěřit svou důvěru a peníze.